Питання, з якими ви можете звернутися до психолога
Тематика звернень з боку батьків, з якою працює психолог школи:
- Труднощі у навчанні дитини
- Формування психологічної готовності дошкільників до навчання в школі
- Шляхи підвищення мотивації учнів до навчання, проблеми шкільної неуспішності
- Вікові та індивідуальні особливості розвитку, проблеми самооцінки дитини
- Адаптація дитини до нового колективу
- Асоціальні прояви у поведінці дітей
- Допомога дітям та сім’ям, які постраждали у військових конфліктах
- Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО
- Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування
- Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО
- Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб
- Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти
- Профілактика залежностей (адиктивна поведінка)
- Профілактика шкідливих звичок ( вживання наркотичних речовин, напоїв що містять алкоголь, тютюнопаління)
- Дитяча злочинність
- Торгівля людьми
- Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти
- Домашнє насильство
- Булінг
- Взаємовідносини в системі «вчитель-учень»
- Взаємовідносини в системі «батьки-діти»
- Взаємовідносини в системі «педагоги-батьки»
- Професійне самовизначення учнів
- Дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність
- Суїцидальна поведінка дітей
- Обдаровані діти
- Проблеми лідерства у колективі
- Статеве виховання, дружба, кохання, рання вагітність
- Робота з дітьми «груп ризику»
Тематика звернень з боку педагогів, з якою працює психолог школи:
- Асоціальні прояви у поведінці дітей
- Адаптація дитини до нового колективу
- Формування психологічної готовності дошкільників до навчання в школі
- Готовність до навчання та труднощі у навчанні
- Вікові та індивідуальні особливості розвитку, проблеми самооцінки дитини
- Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО
- Допомога дітям та сім’ям, які постраждали у військових конфліктах
- Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування
- Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО
- Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб
- Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти
- Професійне самовизначення учнів
- Профілактика залежностей (адиктивна поведінка)
- Профілактика шкідливих звичок ( вживання наркотичних речовин, напоїв що містять алкоголь, тютюнопаління)
- Психологічний клімат педагогічного колективу
- «Професійне вигорання» педагогів
- Формування здорового способу життя
- Дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність
- Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти
- Домашнє насильство
- Булінг
- Мобінг
- Взаємовідносини в системі «вчитель-учень»
- Взаємовідносини в системі «батьки-діти»
- Взаємовідносини в системі «педагоги-батьки»
- Суїцидальна поведінка дітей
- Дитячі страхи
- Обдаровані діти
- Дитяча злочинність
- Торгівля людьми
- Проблеми лідерства у колективі
- Робота з дітьми «груп ризику»
- Психологічний супровід учнів під час ДПА, ЗНО, МАН тощо
- Психологічна просвіта
- Адаптація молодих спеціалістів
- Статеве виховання, дружба, кохання, рання вагітність
Тематика звернень з боку учнів, з якою працює психолог школи:
- Труднощі у навчанні
- Самовдосконалення, розвиток власних здібностей і компетенцій
- Професійне самовизначення
- Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО, в тому числі, які постраждали у військових конфліктах
- Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування
- Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО
- Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб
- Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти
- Профілактика залежностей (адиктивна поведінка)
- Профілактика шкідливих звичок ( вживання наркотичних речовин, напоїв що містять алкоголь, тютюнопаління)
- Дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність
- Суїцидальні роздуми дітей
- Взаємовідносини в системі «вчитель-учень»
- Взаємовідносини в системі «батьки-діти»
- Адаптація дитини до нового колективу
- Відсутність мотивації до навчання
- Розвиток творчих здібностей
- Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти
- Домашнє насильство
- Булінг
- Психологічний супровід учнів під час ДПА, ЗНО, МАН тощо
- Статеве виховання, дружба, кохання, рання вагітність
- Ціннісні орієнтації, самореалізація в житті
- Робота з дітьми «груп ризику»
- Дитяча злочинність
- Торгівля людьми
Коментарі
Дописати коментар