Питання, з якими ви можете звернутися до психолога

Тематика звернень з боку батьків, з якою працює психолог школи:
  • Труднощі у навчанні дитини
  • Формування психологічної готовності дошкільників до навчання в школі
  • Шляхи підвищення мотивації учнів до навчання, проблеми шкільної неуспішності
  • Вікові та індивідуальні особливості розвитку, проблеми самооцінки дитини
  • Адаптація дитини до нового колективу 
  • Асоціальні прояви у поведінці дітей
  • Допомога дітям та сім’ям, які постраждали у військових конфліктах
  • Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО
  • Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування
  • Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО
  • Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб
  • Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти
  • Профілактика залежностей (адиктивна поведінка)
  • Профілактика шкідливих звичок ( вживання наркотичних речовин, напоїв що містять алкоголь, тютюнопаління)
  • Дитяча злочинність
  • Торгівля людьми
  • Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти
  • Домашнє насильство 
  • Булінг
  • Взаємовідносини в системі «вчитель-учень»
  • Взаємовідносини в системі «батьки-діти»
  • Взаємовідносини в системі «педагоги-батьки»
  • Професійне самовизначення учнів
  • Дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність
  • Суїцидальна поведінка дітей
  • Обдаровані діти
  • Проблеми лідерства у колективі
  • Статеве виховання, дружба, кохання, рання вагітність
  • Робота з дітьми «груп ризику»

Тематика звернень з боку педагогів, з якою працює психолог школи:
  • Асоціальні прояви у поведінці дітей
  • Адаптація дитини до нового колективу
  • Формування психологічної готовності дошкільників до навчання в школі
  • Готовність до навчання та труднощі у навчанні
  • Вікові та індивідуальні особливості розвитку, проблеми самооцінки дитини
  • Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО
  • Допомога дітям та сім’ям, які постраждали у військових конфліктах
  • Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування
  • Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО
  • Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб
  • Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти
  • Професійне самовизначення учнів
  • Профілактика залежностей (адиктивна поведінка)
  • Профілактика шкідливих звичок ( вживання наркотичних речовин, напоїв що містять алкоголь, тютюнопаління)
  • Психологічний клімат педагогічного колективу
  • «Професійне вигорання» педагогів
  • Формування здорового способу життя
  • Дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність
  • Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти  
  • Домашнє насильство
  • Булінг
  • Мобінг
  • Взаємовідносини в системі «вчитель-учень»
  • Взаємовідносини в системі «батьки-діти»
  • Взаємовідносини в системі «педагоги-батьки»
  • Суїцидальна поведінка дітей
  • Дитячі страхи
  • Обдаровані діти
  • Дитяча злочинність
  • Торгівля людьми
  • Проблеми лідерства у колективі
  • Робота з дітьми «груп ризику»
  • Психологічний супровід учнів під час ДПА, ЗНО, МАН тощо
  • Психологічна просвіта
  • Адаптація молодих спеціалістів
  • Статеве виховання, дружба, кохання, рання вагітність

Тематика звернень з боку учнів, з якою працює психолог школи:
  • Труднощі у навчанні
  • Самовдосконалення, розвиток власних здібностей і компетенцій
  • Професійне самовизначення
  • Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО, в тому числі, які постраждали у військових конфліктах
  • Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування
  • Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО
  • Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб
  • Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти
  • Профілактика залежностей (адиктивна поведінка)
  • Профілактика шкідливих звичок ( вживання наркотичних речовин, напоїв що містять алкоголь, тютюнопаління)
  • Дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність
  • Суїцидальні роздуми дітей
  • Взаємовідносини в системі «вчитель-учень»
  • Взаємовідносини в системі «батьки-діти»
  • Адаптація дитини до нового колективу
  • Відсутність мотивації до навчання
  • Розвиток творчих здібностей
  • Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти
  • Домашнє насильство
  • Булінг
  • Психологічний супровід учнів під час ДПА, ЗНО, МАН тощо
  • Статеве виховання, дружба, кохання, рання вагітність
  • Ціннісні орієнтації, самореалізація в житті
  • Робота з дітьми «груп ризику»
  • Дитяча злочинність
  • Торгівля людьми

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Ознаки та прояви психологічного насильства

Цілодобова гаряча лінія 1547 з попередження домашнього насильства